ilk gördüğümde gencecik bir kardeşimizin böyle güzel şeyler söylemesini takdir ettim, cd neyin aldık falan. ilk dinlemelerimizde “ya mustafa” adlı parçası çalarken ufak yeğenimin ufaktan dans etmeye başladığını gördüm. ve doğru olanın böyle olmaması gerektiği birden beynime nüfuz etti.  islamic gençlerimizin son model arabalarda bu ilahi(?) leri çalıp bağdat caddesinde dımtıs dımtıs ayaklı diskoluk yapmalarına çok kalmadı gibi geliyor bana. (belki de ben görmedim başlamış olabilir bu tür faaliyetler)

ya tabii ki de bir tek sami kardeşimiz değil bunu yapan. birçok türk arkdaş var bu dımtıs olayına giren. belki de en iyisini yusuf islam yaptı. (Rabbim ona yusuf güzelliği versin.) beğendiğim sesler arasında Ender Doğan var son zamanlarda. (o da dımtıscılardan) tok bir sesi var zorlamadan çıkarıyor o güzelliği.Allah razı olsun ondan. (ama biraz azaltsak diyorum dımtısı) (Ender beyi yolcular albümlerinden hatırlarsınız)

çok eskilerde Mustafa Demirci ve Mehmet Emin Ay’a ait bir kasetim vardı. ortak bir kasetti. hep klasiklerden oluşuyordu. kasetimi kaybettim ama hala o şarkılar dilimdedir. zaten genel olarak akıllarda kalan ilahiler hepsi. güllere vurgunum,sevdim seni mabuduma gibi. aralarından en sevdiklerim nat-ı şerif idi. geçen radyoda duyunca beynimdeki o ufak herc-ü mercler geri geri koştular ve anıları çıkardılar beynin bir ufak odasından. (evet bunu hissedebildim) dinledim ve mutlu oldum. aklıma “O” geldi. ve ben daha da mutluydum… (geçmiş kandiliniz bu vesile ile mübarek olsun)

birde şiir okuyan abiler var ki… tek tek tek geçtiğim insan M.Engin Noyandır. şiir diyemem okuduğuna. sadece Rabbimi anlatıyor.isimleri ve manalarıyla. ve içinize işliyor. hani bazısı olur ses tonu süperdir herşey iyidir ama okuyuşunda eksik birşeyler vardır. o eksikliğin gerçekten içinde hissetmemek olduğunu düşünüyorum. M.Engin Noyan hislerimize tercüman olsun yüreğiyle sesiyle. bizde devam edelim onu okumaya, dinlemeye.

gerçekten yürekleriyle iyi işler yapmaya çalışan insanların Rabbim yardımcısı olsun.
ahali ekibi notu ;
2 farklı yazarla görüşmelerim devam ediyor. en yakın zamanda farklı bakış açılarıyla aranızda olacağız..

